Keresés ebben a blogban

2012. április 23., hétfő

Vörösboros-erdei gombás nyúlragu almával





Kaptam a testvéremtől egy csomag szárított gombát, és volt mellékelve hozzá egy kis receptes füzet is.
Megtetszett az egyik recept, és egy picit átvariáltam. Hogy történhetett, nem tudom, de éppen nem volt itthon marhabélszínem, :)) viszont volt nyúlgerinc, úgyhogy ebből készítettem ezt a finomságot.




Hozzávalók:
1 nyúlgerinc (nyúl-bélszín)
50 g szárított gomba
1 kisebb fej hagyma
1 alma
1 szál angolzeller
5 dl vörösbor
csipet kakukkfű
só, bors
1 tk méz
kis darabka vaj
olaj

 




A hagymát apróra vágtam és kevés vajon megfuttattam. Hozzáadtam a szárított gombát, a vékonyan felszeletelt zellert, sóztam, borsoztam és megszórtam kakukkfűvel. Felöntöttem a borral, és elkevertem benne a mézet.
A nyúlról levágtam a hártyát, lefejtettem a húst a gerincről és vékonyan felszeleteltem. Sóztam, borsoztam és kevés olajon kicsit megpirítottam. Hozzáadtam a gombás raguhoz, és együtt pároltam tovább. Mire a hús megpuhult, a ragu is besűrűsödött. Ekkor hozzáadtam a felkockázott almát, és még néhány percig pároltam.
Rizzsel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: