Keresés ebben a blogban

2011. január 20., csütörtök

Egészséges nasi filmnézéshez





Írtam már korábban, hogy csicseriborsó rajongó vagyok. Túl azon, hogy nagyon finom, nagyon egészséges is, cukorbetegeknek kifejezetten ajánlják. Mivel nekem erre a területre fokozottan figyelnem kell, így sokat kísérletezek a csicseriborsóval, hogyan tudnám minél több ételhez felhasználni. Nem nagyon szeretem a chips-eket, és a hasonló egészségtelen "tv-s" nasikat, de néha én is csipegetnék valamit egy jó film nézése közben.
A csicseriborsót simán főzve is eleszegetem, de valljuk be, ez egy idő után unalmas, ennél kicsivel több ízre vágyok. Ezért a megfőtt csicseriborsót megszárítottam, és grill fűszerkeverékben megforgattam. (Szigorúan ízfokozómentesben.) Egy serpenyőben kevés vajat (talán fél evőkanálnyit) hevítettem, és a fűszeres csicseriborsót megpirítottam benne. Nem csalódtam. Fantasztikus tv-nasi lett belőle. Azt hiszem salátákhoz is fel fogom használni ebben a formában, mert nagyon jó íze van.

Nincsenek megjegyzések: