Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 4., csütörtök

Ropogós magyaros csirkeszárnyak






A csirkeszárny nagy kedvenc nálunk. Vannak, akik levágják a szárnyak végét, de én ezt soha nem teszem. Ha jól átsül, akkor az a vékony ropogós csont is nagyon finom tud lenni.
Többféle páccal is szoktam készíteni, nagyon szeretjük például a fűszeres citromos pácot is, bár annak az elkészítése kicsit több időt vesz igénybe. Most viszont egy nagyon egyszerű, de annál finomabb magyaros pác került a szárnyakra.

Hozzávalók:
1 kg csirkeszárny
1 dl olaj
1 teáskanál majoranna
1 púpozott teáskanál pirospaprika
1 kávéskanál fokhagymagranulátum
fél kávéskanál őrölt kömény
csipet feketebors
 só

Az olajba belekevertem a fűszereket, és ezzel a páccal ecset segítségével lekentem a szárnyakat. A pácolt húst egy órára hűtőbe tettem, majd 200 fokra előmelegített sütőben kb. 1 óra alatt készre sütöttem. Ha valaki csípősen szereti, őrölt chilipaprikát is keverhet a páchoz.

9 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon-nagyon guszta! Imádom a csirkeszárnyát sütve ! Mennyivel jobb a sütőben sütni, legközelebb én is így fogom !

Ami írta...

Nagyon guszták! :) Van is a mélyhűtőben egy adag cs.szárny :)))

Adél írta...

Ez nálunk is nagy kedvenc,bármikor jöhet.

Petra írta...

Nagyon finom ez a pác. A sült csirkeszárny nagy kedvencünk, szárnyvéggel természetesen. Legközelebb kipróbálom a te pácoddal. :)))))

Anyacsak1van írta...

Én most csinálom!!😂

Unknown írta...

Már harmadszorra készítem. Nagyon szeretjük ezt a pácot,hát még a sült csirkeszárnyat! Köszönöm a receptet!

Zoltán írta...

Egyszerű,de finom,nem kell vele kinlódni

Csiperke írta...

Sziasztok! Ezt a pácot lehet csirkecombhoz is alkalmazni ,mondjuk ha filézett combot szeretnék grillezni. Köszönöm a válaszokat.

Csiperke írta...

Szia! Nyugodtan használhatod a csirkecombhoz is!