Keresés ebben a blogban

2014. október 20., hétfő

Nyúlcomb mustáros-hagymás pácban






Vettem egy egész nyulat. A gerinc melletti szűz részt serpenyőben megsütöttem, és tortillában lelte végzetét. A csontos részekből nagyon finom leves készült, míg a combok... A combokról csak szuperlatívuszokban tudok beszélni. 4 napig pácolódtak, majd alacsony hőmérsékleten sültek, míg puhán és porhanyósan omlottak szét a szánkban...


 Hozzávalók:
4 db nyúlcomb
1 nagy fej hagyma
fél fej fokhagyma
2-3 babérlevél
fél kk kakukkfű
fél kk fektebors
mustár
kb 0,5 l olaj (annyi, hogy a húst teljesen ellepje)


A combokat alaposan bekentem mustárral, és egy tálba tettem. Ráhalmoztam a karikára vágott hagymát, fokhagymát. Az olajban elkevertem a fűszereket, és ráöntöttem a combokra. Négy nap után kivettem a hűtőből, a húsokat alaposan megtöröltem, megsóztam, és kevés olajon mindkét oldalon 1-1 percig pirítottam. A combokat ezután tepsibe tettem, felöntöttem a pácolaj felével, és lefedve 130 fokon sütöttem, amíg a hús már majdnem leomlott a csontról. Akkor levettem a fóliát,  feljebb vettem a hőmérsékletet, és még picit pirítottam a combokon. Az elkészült húsról papír törlővel leitattam a felesleges olajat, és pirított hagymakockákkal megszórt salátával tálaltam. (Férj kapott mellé némi pecsenyeolajban sült krumplit is.)




2 megjegyzés:

International Directory Blogspot írta...

Hello I'am Chris From France!!
You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
Blog Url
Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
Happy Blogging
****************

Éva írta...

Jöttem hozzád látogatóba, de senki nincs itthon:-)) Hogy vagy?