Keresés ebben a blogban

2011. március 19., szombat

Mindent bele zöldsaláta




 

Van valami, amit legalább annyira szeretek, mint a csokoládét, és ez a saláta, rengeteg nyers zöldséggel. Annak ellenére így van, hogy az eddigi bejegyzésekből ez nem derült ki. A tavasz, és a friss zöldségek valószínűleg több salátás bejegyzést fognak hozni a blogra is.
Most viszont a tavaszvárás jegyében, ezen a csúf, hideg, borongós napon hozzon egy kis vidámságot ez a saláta a gyönyörű friss színeivel. Nagyon finom grillezett hús mellé is, de mi most csak pirítóssal ettük.

Hozzávalók: (2 személyre)
1 db répa
3 db retek
2 db csicsóka
1 db paradicsom
egy darabka kígyóuborka (kb 15 cm)
negyed jégsaláta
egy darabka póréhagyma (kb 15 cm)
fél doboz konzervkukorica

öntet:
3 evőkanál olaj (nálam repce)
1 evőkanál balzsamecet
1 kávéskanál szójaszósz
fél citrom leve
1 gerezd fokhagyma

bors
édesítő

A zöldségeket uborkareszelőn lereszeltem, a paradicsomot és a salátát felaprítottam, hozzákevertem a lecsöpögtetett kukoricát. Az öntetet alaposan kikevertem, és a salátára öntöttem.

Nincsenek megjegyzések: