Keresés ebben a blogban

2012. március 20., kedd

Sok szalonnás újhagymás csirke egytál






Villámgyors, egyszerű és nagyon finom. Kell ennél több? Köretként sültkrumpli dukál hozzá, meg jófajta tzatziki.



Hozzávalók: 
1 csirkemell
10 dkg kolozsvári szalonna
10 dkg angol szalonna (vagy összesen 20 dkg kolozsvári)
2-3 gerezd fokahagyma
3 szál újhagyma
1 evőkanál kacsa/libazsír
só, bors, majoranna











A szalonnákat felkockáztam, és a libazsírban picit megpirítottam. Hozzáadtam a szintén kockára vágott csirkemellet és fehéredésig pirítottam. Hozzáadtam a zúzott fokhagymát, fűszereztem és amikor már majdnem készen volt beletettem a felszeletelt újhagymát is. (A csirkét ne süssük túl, mert akkor száraz lesz és élvezhetetlen.) A hagymával még 1-2 percig pirítottam, és lehúztam a tűzről. Mellé krumplit sütöttem, és összeforgattam vele.






14 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon tuti kis kaja! Szívesen elfogadnék most egy kis kóstolót. Guszta nagyon!

Mesi írta...

Nagyon szeretem az ilyen gyorsan elkészülő finomságokat, biztosan ki fogom próbálni!!! Köszi! :)

Verus írta...

Nagyon ígéretes, szinte még az illatát is érzem :-)

Csiperke írta...

Köszönöm Éva! Ha kicsit közelebb lennél, küldenék is!

Csiperke írta...

Igazán nincs mit! :))

Csiperke írta...

Én nem csak szinte, hanem nagyon is! :)) Most melegítettem egy adagot a férjemnek...

Blogkonyha írta...

Ó, de jól néz ki! Este ilyet nézegetni, plusz egy kiló! :o) Minden esetre nagyon guszta, holnap ebédre jöhetne!

Csiperke írta...

Az a baj, hogy én nem csak nézegettem, úgyhogy tuti megvan a plusz kiló...:( A férjem sem bírta abbahagyni, csak rajta nem látszik...:)

trollanyu írta...

Ezen jó nevettem, ez nálunk is így van, az én párom akármennyit ehet, nem hízik. Szerencsés férfiak:) Csodás ez az egytál, mostanában én is az ilyen gyors ételeket részesítem előnyben.

Csiperke írta...

Mázlisták! Mondjuk az én férjem ács, úgyhogy az lenne meglepő, hogyha az ő munkája mellett elhízna. De nem is hajlamos a hízásra.
Néha télen ha nincs sok munka, akkor előfordul, hogy kemény melóval feltornázik magára 3-4 kilót, ami aztán két nap alatt le is szalad róla, ahogy elkezd dolgozni...

Mesi írta...

Elkészült :) Isteni finom lett, nagyon jól illik hozzá a tzatziki szósz! Köszönöm mégegyszer! :) Lenne még egy kérdésem... hogyan lehet beállítani a blogspoton, hogy a kommentre egyből lehessen válaszolni? Köszönöm! :)

Csiperke írta...

Örülök, hogy ízlett! :)
A bejegyések és megjegyzések beállítása így néz ki nálam:
Képek megjelenítése átvilágítódoboz használatával: igen
Megjegyzések helye: beágyazott

Mesi írta...

Engedelmeddel elviszem ezt a receptet, természetesen a forrás megjelölésével. Köszönöm a beállítást, sikerült nekem is! :) Szép napot! :)

Csiperke írta...

Örülök, hogy sikerült! :) És megtisztelsz azzal, hogy elviszed!! :))