Keresés ebben a blogban

2011. december 18., vasárnap

Spagettis omlett









Már megint egy Pol Martin recept. Pofonegyszerű, nem is tudom miért nem nekem jutott eszembe.
Az eredeti recept szerint nincs benne szalonna, van viszont petrezselyem. Már említettem, hogy mi a petrezselyemért nem rajongunk, így jó választásnak tűnt azt lecserélni egy kis császárszalonnára.:)
A parmezánt sem szeretjük, jó volt bele a trappista is. Szerintem finom, a férjem egyenesen rajongott érte.

Hozzávalók:
200 g spagetti
4 db nagyobb tojás (vagy 5 db kisebb)
3 evőkanál vaj (én kókuszzsírt használtam)
10 dkg reszelt sajt
15 dkg császárszalonna (jó húsos volt, zsír nélkül)
1 evőkanál petrezselyem (ezt kihagytam)
só, bors

A spagettit a szokott módon, enyhén sós vízben megfőztem és leszűrtem.
Óvatosan hozzákevertem a kókuszzsírt. Ezen a ponton lehet belekeverni a petrezselymet is.
Hozzáforgattam a sajtot és a szalonnát is.
A tojásokat felvertem, sóztam, borsoztam, és a spagettihez kevertem.
Serpenyőben egy evőkanál kókuszzsírt hevítettem, és beleöntöttem a tojásos tésztát, és közepes lángon 3 percig sütöttem. Megfordítottam, és a másik oldalát is 3 percig sütöttem.
Savanyúságot ettünk hozzá...

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez mekkora ötlet!
Ági

Aleda írta...

Ez milyen ötletes és milyen guszta!!!

Éva írta...

Nagyon guszta és finom is ! A problémám hogy a férjuram a spagettit nem szereti! Szoktam ha marad levestészta cérnametélt arra tojást ütni, érdekes azt megeszi!

Csiperke írta...

Köszönöm Ági és Aleda!
Éva! Furák ezek a férfiak! Az én férjem megeszi a cérnametéltet, de jobban szereti sz orsótésztát. Nagyon szereti a spagettit és a makarónit, de más tésztákat nem szívesen eszik meg. Pedig igazából mindegyik ugyanolyan. Szerintem.

trollanyu írta...

Nagyon szuper:) ez már inkább spagetti torta, olyan szép:) A férfiakat ne is említsük, mert az én párom sem eszi meg a spaggettit, de a tésztákat sem szereti. Múltkor ravioli volt,azt imádja, mondtam neki, hogy ez is ugyanolyan tészta, csak házi, hát nem leállt velem vitatkozni, hogy nem igaz. Ő, aki kávét és teát tud főzni:)