Keresés ebben a blogban

2012. január 6., péntek

Lángos helyett...







Ez nem recept, csak egy ötlet. Gondoltam, megosztom veletek az utóbbi idők egyik legfinomabb reggelijét. Már napok óta ezt eszem és képtelen vagyok megunni.
Igazi lángos fíling, csak sokkal hamarabb elkészül és nincs szükség hozzá sok zsiradékra. Olajjal is lehetne készíteni, de őszintén szólva úgy nem az igazi. Legjobban kacsazsírral szeretem, de kókuszzsírral is nagyon finom. Házi tejfölt teszek rá, mert az klasszisokkal finomabb, mint a bolti. A bajor rozskenyér nagyon jól illik hozzá.
Ahogy általában a legfinomabb ételek, ez sem egy diétás darab, ezért egy kis szeletnél meg is szoktam állni. Már amikor sikerül...


Palacsintasütőben 1-2 teáskanál zsírt hevítek és megpirítom  rajta a kenyérszeletek mindkét oldalát.
Megkenem tejföllel és megszórom sajttal. A tetejére egy vékony szelet angolszalonnát sütök.
Érdemes kipróbálni, mert egyszerű és nagyon-nagyon finom!






5 megjegyzés:

szepyke írta...

Szia! Tudnál nekem írni a szepcsilla@kifoztuk.hu címre? Kérdezni szeretnék, de nem találtam elérhetőséget a blogodon. Köszönöm! szepy

trollanyu írta...

Igazán jól néz ki:) Anyukám szerette így serpenyőben megpirtani a kenyeret és ő libazsírral kente meg.

Névtelen írta...

Kipróbáltam én is kacsazsírral a pirítóst, és tényleg sokkal jobb. Korábban csak a megfelelő készülékbe tettem, majd vajjal megkentem, de össze sem lehet hasonlítani a kettőt. Ezt a zsíros pirítós én azzal tetéztem, hogy amikor a már megpirult fele van felül, akkor tettem rá a sajtot, majd olvadás után megfordítottam, és így egy kicsit meg is sült. Nagyon finom.
Ági

Csiperke írta...

Trollanyu! Libazsirral is nagyon finom!
Ági! És a tejföl hol maradt? :))
Néha, ha lusta vagyok mosogatni, én is kenyérpirítót használok, de az tényleg totál más íz. Serpenyőben sütve szerintem sokkal finomabb...

Petra írta...

Tetszik az ötlet! A gyerekeim a bundás kenyeret szokták tejföllel és sajttal kérni, nálunk az a hamis lángos. :)